Alla inlägg under november 2014

Av Helena Eriksson - 7 november 2014 08:06

Mycket o göra denna vecka :P
Va i ullared igår med en tjej kompis :D
Spontan resa kan man säga haha! Va sugen o köpa massa barn saker men får vänta tills januari då ja o min sambo ska åka :)

Idag blir de o springa massa ärenden o i eftermiddag åka till min sambos kusin eller så gör vi de imorgon:P

Åhh gud hade en sån läskig dröm inatt..
Drömde att vår lilla ängel va ute o hon höll på o trilla o ja vaknade i ren panik o letade efter mitt barn med så förstod ja att de va en dröm :P
Tänk sen när man får vakna o de se mitt lilla barn ligga bredvid o sova <3
Längtar så mycket <3

130 dagar kvar <3

Av Helena Eriksson - 2 november 2014 21:10

Fy på mej som vatt lite dålig på o upptadera bloggen *skäms*

Man ska inte gnälla som gravid men denna helg har ja fan bara lugit med migrän o magont :/
Nu börjar de bli bättre dock o imorgon e de måndag o tillbax till vardagen och rutinerna :)

Blivit så trött o hungrig nu den senaste veckan :P
Märks att man blir större o tyngre :P
Bara o mationera mera ;) haha!

Den lilla änglen för ett vädligt liv i magen på morgonen och kvällen så symd bara att min fina sambo inte kan känna utanför magen än :/ men de kommer :) <3

Idag har vi fått hem plankor aå imorgon blir de o börja bygga på vårat hem <3

135 dagar kvar <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nu startar jag en blogg som kommer o följa min graviditet och senare på vårat fina barn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards